I Shouldn't.

Bissmillahirahmanirahim..

Aku lemah.
Tapi tak selemah yang kau sangka.

Aku mudah jatuh.
Tapi tak jatuh sampai aku tersungkur.

Aku mudah terpedaya.
Tapi aku tak akan terpedaya once kau tipu aku.

Aku kadang kadang kasar.
Tapi kekasaran aku  ada batasnya.

Aku mudah terasa.
Tapi aku cuba untuk hapuskan sifat ini.

Aku ego.
Tapi ego aku semuanya bersebab.

Aku tak pandai hidup berdikari.
Tapi aku kena belajar jugak hidup berdikari.

Tapi..
Ini semua tak penting untuk kau.

Yang kau kena tau sekarang nih,

Aku tak akan sayang kau macam dulu.
Once kau sakitkan hati aku.
Even luka tuh transparent.

Sebab apa?
Sebab luka yang transparent nih lah yang buat aku hilang rasa sayang aku untuk kau.



Popular posts from this blog

Another year, another blessing year!

Appreciating the Journey in Your Life.

Changes.